Home 
Beeld en Geluid Beveiliging Camping en Buiten Computer en Kantoor Foto en Film Gaming en Speelgoed Huishoudelijk Navigatie en Caraudio Telefonie Wellness Aanbiedingen BESTE KOOP Magazijnopruiming Speciale Acties


Categoriëen
Beeld en Geluid
Beveiliging
Camping en Buiten
Foto en Film
Computer en Kantoor
Gaming en Speelgoed
Huishoudelijk
Navigatie en Caraudio
Telefonie
Wellness
Sanitair
BESTE KOOP
Magazijnopruiming
OUTLET
AWARDS

Zoeken
Wat zoekt u?



Kies een fabrikant:



Uitgebreid zoeken

Waarom BesteKeus
  • Ruime keuze
  • Fysieke winkel
  • Vakkundig personeel
  • Uitgebreid betalen
  • Veilig winkelen
  • Volledige garantie
  • Goede service

  • Betaalmogelijkheid
    EcoCheques

    Bancontact / Mister Cash / Mastercard / Visa

    Voorraad

    Op onze site geven wij voorraden aan uit onze eigen magazijnen en uit de magazijnen van onze leveranciers. Niet alle leveranciers leveren real-time informatie aan. Hoewel wij proberen deze gegevens zo juist mogelijk weer te geven, is het mogelijk dat de voorraad indicatie afwijkt van de werkelijkheid.

    Voor actuele voorraadinformatie:
    info@bestekeus.be of bel +32(0)32946908

    Uw bestelling afhalen

    Indien u heeft gekozen om uw bestelling af te komen halen in een van onze filialen, ontvangt u van ons schriftelijk of telefonisch een bevestiging zodra uw bestelling klaar staat.
    Let op: de bestelling is pas af te halen nadat u via mail of telefoon een bevestiging heeft ontvangen.

    Afhaalpunt (Meer):
    Maandag 11.00 uur t/m 17.00 uur
    Dinsdag 11.00 uur t/m 17.00 uur
    Woensdag 11.00 uur t/m 17.00 uur
    Donderdag 11.00 uur t/m 17.00 uur
    Vrijdag 11.00 uur t/m 17.00 uur
    Zaterdag gesloten


    Thuisbezorgen

    Indien u heeft gekozen om uw bestelling thuis te laten bezorgen, zijn er 2 meldingen mogelijk:

    1. Gereed voor orderpicking
    Uw bestelling zal vandaag verzonden worden aan PostNL. Normaal gesproken betekent dat dat u uw pakket de volgende werkdag kunt ontvangen. Alle zendingen worden door ons voorzien van een barcode. Deze kunt u bij ons opvragen. Met deze barcode en uw postcode kunt u de status van uw verzending bekijken. Heeft u uw bestelling niet binnen een dag ontvangen maakt u dan zeker gebruik hiervan.
    U kunt
    hier uw zending volgen d.m.v. de barcode en uw postcode.

    2. Gereed voor inplanning vervoersdienst.
    Uw bestelling is aangemeld bij onze externe vervoersdienst. deze neemt telefonisch contact met u op voor het maken van een afspraak voor levering.



    Afleverservice is afhankelijk van de vervoerswijze.

    1. PostNL
    De zending word door PostNL aan uw deur afgeleverd. Mocht u niet thuis zijn, dan word de zending de volgende dag nogmaals aangeboden. Bij de tweede maal niet thuis, word de zending naar het dichtstbijzijnde postkantoor gebracht. De bezorger laat een bericht achter in uw brievenbus. U kunt de zending de eerstvolgende werkdag vanaf 12 uur afhalen bij het aangegeven postkantoor.

    2. Externe vervoersdienst
    Alle zendingen worden afgeleverd op de begane grond, op een door u aan te wijzen locatie. U dient de verpakking op uiterlijke schade te controleren. Indien er een beschadiging zichtbaar is dient u het artikel in het bijzijn van de chauffeur uit te pakken.
    Heeft u aanvullende wensen, dan kunt u dit aangeven op het moment dat zij u bellen voor het inplannen.

    Bij producten waarvoor u een verwijderingsbijdrage betaald mag u uw oude apparaat retour geven. Dit enkel wanneer het apparaat losgekoppeld, geen water meer bevat en op de begane grond bij de voordeur staat op het moment van levering van het nieuwe apparaat.


    Schade bij de aflevering?

    Schade bij aangeboden pakket PostNL
    Indien PostNL bij u een pakket aanbiedt tekent u voor het onbeschadigd in ontvangst nemen van uw zending. Let dus op als er deuken in de verpakking zitten. Meestal heeft dit geen enkele consequentie voor het product zelf. Het is echter wel verstandig om dit aan te tekenen op de afleverlijst van de PostNL. Mocht u na het openen van het pakket constateren dat het product beschadigd is dan dient u direct na ontvangst van het pakket telefonisch contact met ons op te nemen. Uiterlijk de volgende werkdag voor 4 uur 's middags. Meldingen achteraf kunnen door ons niet meer in behandeling worden genomen.

    Schade bij aangeboden zendingen door onze externe vervoersdienst
    Wij verzoeken u de entree/doorgang van uw woning vrij te maken van obstakels, om zo beschadigingen aan uw nieuwe apparaat of uw eigendommen te voorkomen. Mocht er, ondanks de uiterste zorgvuldigheid die de bezorgmedewerker betracht, tijdens de aflevering toch schade aan uw eigendommen worden veroorzaakt, dan dient hij hiervan een aantekening te maken op de factuur/pakbon en direct een schaderapport op te stellen. Dit rapport wordt door u en de bezorgmedewerker ondertekend. Wij verzoeken u dit tevens schriftelijk aan ons kenbaar te maken. Wanneer een van de goederen bij aflevering beschadigd blijkt te zijn, nemen wij dit apparaat retour en zal een nieuwe bezorgafspraak met u worden gemaakt. Controleer uw apparaat bij aflevering daarom direct op eventuele schade. Schadeclaims en/of omruiling achteraf kunnen niet in behandeling worden genomen.


    Raad ons aan:

    Winkelwagen
    Uw winkelwagen
    is leeg

    Login
    E-mailadres:

    Wachtwoord:


    Account Aanmaken
    Wachtwoord Vergeten

    Informatie
    +32(0)32946908

  • Contact

  • Onze winkel
  • Verzekeren
  • Bestellen
  • Prijzen / Kosten
  • Betalingen
  • Leveringen
  • Wet koop op afstand
  • Privacybeleid
  • Service
  • Overig

  • Donderdag, 17 Augustus 2017 Prijzen zijn incl. 21% BTW, incl. recupel en andere wettelijke heffingen, excl. eventuele verzendkosten. Gegevens-, prijs- en modelwijzigingen voorbehouden. Minimaal 24 maanden fabrieksgarantie. © 2000-2017 Bate BVBA